wtorek, 22 stycznia 2013

Prolog :)

Jeju znowu to samo ta sama durna buda dobrze że mam jeszcze przyjaciół... Właśnie zauważyłam żę nie ma przy nas Hikaru a przcież obiecała że przyjdzie ...
- Elwira jesteś z nami jeszcze ??
- Oczywiście po prostu myślę o czymś ...
- O czymś czy o kimś ??
No tak Akemi ( prze zemnie zwana Danką ). Znowu ma jakieś urojenia. Jeśli ona myśli że zabujałam się w Harrym... to ma rację on może nie jest boski ale lubię go i to bardzo. O matko on tu idzie.
- Cześć.! - powitał nas z entuzjazmem.
-Hej!
I nagle stało się coś co musiało się kiedyś wydarzyć przyszła Hikaru i rzuciła najgłupszy tekst na świecie.
- Masz dziwną kuzynkę Harry!!
-Ey masz coś do mojej kuzynki ;)
- tak i to dużo!
-Dobra przestańcie...- starłam się złagodzić sytuację  
-Elwira lubię cię ale nie wytrzymam z nią dłużej ...
-Ale o co wam chodzi ?? - jak z procy wyskoczyła Danka
-Danka jak nie wiesz o co chodzi to się nie odzywaj !!
-Już ci mówiłam żebyś nie mówiła do mnie Danka !!
-Wiecie co ja idę !!
Super pierwszy raz miałam okazję z nim pogadać a moje najlepsze przyjaciółki wszystko zniszczyły...
-Nie no dzięki dziewczyny ... Ale wiecie co i tak was KOCHAM ♥
- My ciebie też - odpowiedziały chórkiem.
-Dobra chodźmy na lekcję bo znowu będzie się nauczycielka darła ...   

************

No nie wyszło mi tak jak chciałam ale to z braku czasu i dlatego że pisałam na szybko bo Madzia niestety nie dała rady nic naskrobać. Mam nadzieję że  następnym razem będzie lepiej :)


~Anisia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz