czwartek, 14 lutego 2013

Libster Award !

Już po raz drugi w ciągu 2 tygodni zostałam nominowana do Libster  Award. Dziękuję strasznie mój blog nie jest zbyt znany więc nie spodziewałam się ani trochę :) Tym razem nominowała mnie: http://megg-meggi.blogspot.com/. Jeszcze raz dzięki :D


Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”



Tutaj macie moje odpowiedzi:

1. Hamburger czy Kebab?
Zdecydowanie Hamburger ( choć wolę chisburgery)

2. Kto jest twoim wirtualnym autorytetem?
Osoby które nie wstydzą się mówić co myślą oraz ci którzy robią to co kochają.

3.Co lubisz robić w wolnym czasie?
Robię dużo rzeczy ale wygrywa taniec kiedy jestem sama w domu i nikt nie patrzy :)

4 Ilu twoich znajomych prowadzi bloga?
Ostatnio coraz więcej moich znajomych zaczyna to robić co bardzo mi się podoba mam tylko nadzieję że im się to nie znudzi.

5. Czy miałaś kiedykolwiek ochotę zrezygnować z blogowania?
Wiele razy myślę sobie: Po co to mi? Jeszcze ktoś zobaczy… Ale wtedy liczę do 10 i mi przechodzi J

 6. Kto wie o tym, że prowadzisz bloga?
Wiedzą wszyscy tylko że nikt nie wie jak się nazywa. A czytają go tylko najbliżsi znajomi :D

7. Twoja szczęśliwa liczba to?
Moja szczęśliwa liczba to 6. Bo w tej klasie zaczęłam przyjaźń najcenniejszą na świecie J

8. Twoja ulubiona część garderoby?
Sukienki nigdy ich nie noszę ale uwielbiam przymierzać, oglądać i kupować. A z tych które lubię nosić to buty :D

9. Jakich sytuacji nienawidzisz? (np. gdy ktoś wychodzi z pokoju i nie zamyka drzwi itp.)  
 Nienawidzę kiedy ktoś mówi mi że czegoś nie zrobił a ja to widziałam (PO PROSTU KŁAMSTWA).

 10. W jaką grę najczęściej grasz?
 W diamenty mam tę gre na komórce więc gram w nią codziennie *_*

11. Słowo, które ciągle powtarzasz? (np. masakra) 
Ymm… z reguły bardzo dużo mówię więc ciężko wybrać ale chyba… SPOKO :)

Nominuję:



Pytania:

1.Jaki jest twój ulubiony kolor?
2. Twój ulubiony zespół to…?
3. Wolisz oglądać filmy czy czytać ksiązki?
4. Pizza czy Frytki ?
5. Jesteś samokrytyczna?
6. Masz brata lub siostrę?
7. Wolisz ostre imprezy czy kameralne spotkania z przyjaciółmi?
8. W życiu kierujesz się… ?
9. Twoja największa słabość to?
10. Lubisz występować na scenie?
11. Czym się interesujesz?



Przepraszam za to że trwało to tak długo ale mam ferie i wyjechałam na kilka dni :)

TUTAJ MACI KILKA FOTEK Z CYTRUSKIEM



Focie !!!




Akuku !!! 




Jemy i pijemy 





Z pełną gębą :D 






Nie rozśmieszaj mnie bo chce zrobić reklamę bransoletek :) 





My loook :) - Anisia 




Sweet :) Focia !! 



Nananna :) ( tańczyła do piosenki: Tralalala :) 




No weź uśmiechnij się jakoś tak :)   (Kinia do Anitki)




Chorry palusek :( 




Burdel na biurku i CeZik na pulpicie :) 




Gitarararra :D 




(i znowu) Gitrarra :) 






Buuuu... 




Anita ty MYŚLISZ ??? 




Ładne skarpetki serio :)


Próbuję zrobić minę jak anita! :P  






Bleeeee! 




Abstrakcyjne paznokietki! :D 




Śmutno/ wesoło 






Smutno :// 



Smutna mina Anity ♥ 



♥♥♥ + chory palusek  














5 komentarzy:

  1. Śmieszne foty :) zapraszam do nas na improwizuje.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Słit (sweet) fotki:) Dziękuję za nominację:) Zaobserwowałam i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznotki<3
    zapraszam na kolejny rozdział:) http://our-laugh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post ;)
    Obserwuję

    zumi-lumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sesja :)
    Nominowałam cię do Liebster Award.
    Zapraszam do mnie
    http://tempestlady14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń